Treci la cuprins
Limba paginii ro / RO
Limba paginii

Portalul de locuri de muncă MANUVIA este împărțit în regiuni separate în funcție de piața muncii. În același timp, aveți opțiunea de a traduce informațiile în limba dorită.

Română
România
Lumea locurilor de muncă

Angajatul informat – angajat motivat

Este important ca angajații să fie implicați în viața societății, ceea ce se poate realiza în mai multe moduri. Și noi suntem conștienți că acest factor este foarte important.
Prin urmare, comunicarea dintre superior și subordonat este esențială, deoarece datorită unei comunicări corecte, angajatul reușește să își creeze o imagine de ansamblu despre societate.

Un climat de afaceri sănătos

Rezultatele societății sau a fabricii sunt rezultatele muncii tuturor angajaților și, prin urmare, este foarte importantă atmosfera care domnește în societate. Acest lucru se reflectă în activitatea angajaților prin efortul și entuziasmul cu care își exercită munca. De aceea, angajatul ar trebui să știe ce se întâmplă în societate, care este situația reală, ce se schimbă și ce rezultat au schimbările respective. Oamenii ar trebui să aibă posibilitatea de a discuta despre situație, de a pune întrebări și de a-și exprima punctul de vedere. Pentru ca toată lumea să tragă în aceeași direcție, aceștia trebuie să cunoască societatea pentru care lucrează, obiectivele și valorile acesteia.

La comunicarea în interiorul societății pot fi folosite o varietate de instrumente. În afară de comunicarea personală regulată, este vorba mai ales de utilizarea unor canale informaționale adecvate (rețeaua de calculatoare, revista societății, circularele).

Revista angajaților

Și noi suntem conștienți de acest factor important. De aceea publicăm o revistă lunară pentru angajați, în care aceștia pot afla toate știrile despre noutățile din societate. Pe câteva pagini angajații pot afla ce s-a întâmplat în cadrul societății, îi informăm despre modificări, despre activitățile comune, cum ar fi turneul de floorball, pregătim anchete pe teme actuale. Revista oferă o perspectivă reală asupra funcționării zilnice a fabricii.

„Reacția angajaților la revistă este pozitivă. Oamenilor le place că primesc informații din prima mână. Astfel putem să comunicăm cu ei”, relatează managerul Key Account Pavol Kelemen despre situația în fabrica în care revista se publică de peste jumătate de an. Un succes uimitor a avut rubrica angajaților de TOP, care a dus la o rivalitate sănătoasă între muncitori. Ne bucurăm de succesul revistei noastre și dorim să o publicăm în continuare.